I parken

Mamma och jag hade en mysig dag i kungsparken med picknick. Hundarnas picknick var smarrig leverpastej.

Vi gick en sväng runt i parken och inne i stan. Hundarna har fått bra med motion idag så jag har gott samvete. Det har varit lite si så där med den biten på sistone....pga flytt och bebis....

Nästa vecka är jag ledig och tänkte åka till skogen och lägga ett spår till Lakrits. Han ska främst få träna på rutan inför prov i öppenklass viltspår.

Nina, jag har klövar i frysen till dig! 25 kr stycket om du vill ha??



Kommentarer
Postat av: Momo

Tack JenniPenni för en härlig eftermiddag tillsammans. Tyvärr var det litet svalt o solen lyste med sin frånvaro men det är alltid lika uppmuntrande o skoj att träffa Dig! Much Love, Mom.

2012-06-07 @ 23:33:17
Postat av: Nina

Jag vill ha två klövar! Glömmer det varje gång jag är ute vid er.. Ska försöka komma ihåg det nästa gång.

2012-06-08 @ 08:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0