Vi trivs!

Vi och dogsen trivs så bra i nya lägenheten! Nu har de mer plats att röra sig på och de kan springa runt runt mellan kök och vardagsrum då det endast är en liten skiljevägg i mellan. Det tog lite mer än en vecka för Jackdon att kunna koppla av på nya stället. Han följde mig var jag än gick i lägenheten men nu kan han ligga och koppla av. Lakrits leker mer med sina leksaker och tuggar mer ben och det måste ju vara ett tecken på att han trivs bättre här än i förra bohaget? Dock skäller de lite när vi inte är hemma men jag tror det går över. Det var likadant när vi flytttade in i förra lägenheten. De är instängda i sovrummet när vi inte är hemma så slipper de "ha koll" på lika stor yta. Det verkar som om detta har hjälpt lite grann i alla fall.

Lakrits har förresten hittat sin "vaktmästareplats" även i denna lägenhet. Dock ör fönstret något högre upp men han hoppar upp dit hur lätt som helst. Jackson han kan inte hoppa upp så fönsterkarmen är Lakrits lilla fristad!

Vi börjar komma i ordning hyfsat men har fortfarande kartonger att packa upp, gardiner att montera och köpa lite mer möbler. Jag har kastat ut lite möbler då jag fick för mig att göra om helt. En vända till IKEA blev det förra veckan...

Nu vill jag bara att det ska bli sol och varmt så vi kan nyttja vår stora fina balkong! Den är verkligen underbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0