Fotografering

På fredag (långfredagen) ska jag och mamma med dogsen till Malin som är djurfotograf! Vi ska ta bilder på dogsen som jag vill ha på väggen. Nu när vi flyttar om 2 månader kommer jag ha mer plats för alla mina tavlor och foton. Jag vill nog ha dogsen på canvas.... Killarna skall vara uppfluffade och fina med varsin stor röd rosett kring halsen hade jag tänkt.

Malin tar väldigt fina foton och har fotat Ninas hundar Shelby och Holley tidigare. Det var så jag fick nys om henne. Ni hittar hennes sida här: http://www.djurfotografen.nu/

En rolig sak till som jag måste nämna är att till påskhelgen ska vi passa underbara Indya! Hon är den mest underbara, lydiga och snälla vovve jag vet!

image description
Indya är den stora vovven i mitten.




Kommentarer
Postat av: Lena

Är din mamma på besök med vovven så kul, hur gick det för henne att flyga?

Du får hälsa henne från oss/ Lena

2012-04-01 @ 08:32:45
Postat av: Jenni

Lena: Japp det är hon! Det gick superbra med att ta Jackie som handbagage! Nu har hon flugit för första gången och åkt buss och tränat WP för första gången. Det är många intryck på en gång för damen. Bra är att hon går bra ihop med mina killar med, ingen bråk eller tjafs. Dock kan Mr j fräsa till lite när hon blir för närgången men det gör han med alla hundar förutom Puma...

2012-04-02 @ 03:07:07
Postat av: Jenni

Förresten Lena: Jag saknar mysiga chiträffas hos dina föräldrar....det var alldeles för länge sedan!



/J

2012-04-02 @ 03:07:41
Postat av: Lena

Javisst var det. Ska se till att fixa en så fort det blir gott väder och jaaaa det blir hallongrottor ha ha ha

2012-04-02 @ 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0