Min första hundvagn!

Vi rensade ut förrådet i helgen som var och då hittade jag min allra första hundvagn. Vilken nostalgi! Den köpte mamma till mig i Los Angeles 2008 när jag och Mr Jackson hälsade på henne. Vi var i LA fashion district och shoppade och Jackson var såklart med. Det var så varmt på marken att han brände tassarna och tillslut orkade jag inte bära på honom. När vi hittade butiken Angels Pet så slog vi till på en hundvagn. Jackson bodde in sig i den direkt och visade tydligt att han trivdes!

På Jacksons och min första utställning med hundvagn var det vi och en till som hade vagn. Då fick jag tanken att varför inte börja sälja? Jag kollade runt i butiker och på internet och insåg att det inte gick att få tag på vagnar i Sverige. Efter detta började jag sälja när jag hittat vagnar jag trodde på.

På utställningar idag kan jag se många hundvagnar (de flesta sålda utav mig *skryt*). Så kul!

Nu har vi avancerat oss och har en större hundvagn och har haft en del modeller och färger sedan dess.


Kommentarer
Postat av: Anneli + vavvorna

Vilken skillnad på hur de såg ut då och nu. Men den var fin.

2012-04-12 @ 16:23:05
URL: http://chitassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0