Rullerunda

I onsdags var jag och dogsen ute på årets första rullerunda. Vi var ute i ca en timme och det var underbart! Konditionen var väl inte den bästa på varken mig eller Jackson men Lakrits sprang på i väldans rulle i mellanåt! Tungan hängde dock lååångt ut.....han blir så lätt varm... Så fort Lakrits fick se selet och flexikopplet så började han vifta på svansen, han visste precis vad vi skulle göra och han älskar verkligen att springa den vovven!

Solen sken, det var vindstilla, fåglarna kvittrade för fullt och det var knoppar på många buskar så det var verkligen underbart ute. jag riktigt njöt när jag rullade fram med hundarna på cykelstigen!

Väl hemma belönades de med varsitt märgben. Jackson rensade bara innehållet och Lakrits rensade hela benet totalt på bara några minuter. Sen satt vi på balkongen i solen och mös. Jag avnjöt min första lunch utomhus detta året. Jag fick till och med lite röda kinder och bringa efter bara en timme i solen. Underbart!!! jackson somnade i solen på dörrmattan och Lakrits hoppade upp på bordet och somnade där i solen.




Drickapaus i hamnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0