Nov. 12, 2012


Det var kul att vara på utställning igen! Nu dröjer det nog ända till mars innan det är dags igen. Jag hade jättetrevligt och träffade många bekanta ansikten och såg en del hundvagnar jag sålt.

Inas Cookie (chokladvovven ni ser i inlägget nedan) blev BIM och lyckan var total för matte Ina och husse Kent.

Lindas egenuppfödda Snow fick en 4:e placering i valpklass 4-6 månader och hennes Minja blev 3:e bästa tik. Alla skötte sig super.

Jag handlade lite färgade bajspåsar som blivit lite av en tradition varje utställning samt lite gottis till dogsen.

Kvällen avslutades med buffe' och bowling med familjen. Lilla Jack snart 6 veckor var så söt i sina hörselskydd!



Kommentarer
Postat av: Linda

Snow blev faktiskt 3a ;-) av 4 . Han hade blivit 1a enligt dommaren om kulorna inte smitit upp :-) men som sagt han är bara 4 mån. Men båda betedde sig som kund resp drottning i ringen, imponerad över hur mentalt stabila dom är. Grymt nöjd med min egen uppfödda Great Strength Snow Prince Of Stars :-)

2012-11-12 @ 12:56:38
URL: http://www.greatstrength.se
Postat av: Anonym

Kund=kung :-)

2012-11-12 @ 12:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0