Mobilskal

Jag gjorde ett personligt mobilskal till mamma i födelsedagspresent. Jag laddade upp bilden på Media Markts sida och så ringde de när skalet var färdigt och då var det bara att åka och hämta det! 299 kr. Skalen finns att få till flera olika mobilmodeller och iPad!

På mammas iPhoneskal ser ni Mr Jackson, Lakrits och Jackie. Jackies huvud blev tyvärr lite kapat men bilden fortsätter runt om på kanterna då det ser bara kapat ut om man tittar rakt framifrån. Jag funderar på att göra ett skal till mig själv med ett foto på bebisen och hundarna.


Kommentarer
Postat av: Momo

Tack Jenni för den fina presenten, vilket läckert mobilskal! Blev jätte glad. Kramisar, Mamma.

2012-09-25 @ 12:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0