Inredningskaos

I helgen har vi umgåtts med vänner, spelat poker och varit i skogen. Min väninna Iris har skrivit om de mysiga pokerkvällarna på sin blogg samt lagt upp fina foton. Hon har en trevlig inredningsblogg/livsstilsblogg eller vad det nu kallas. Besök den! http://inredningskaos.blogspot.se/2013/02/pokerkvallar.html
 
Det är även hon som tog bilder på Jack och vovvarna för någon vecka sedan. Alla foton hittar ni på hennes blogg under fliken fotografi-barn. Jag kommer visa alla bilderna här när jag fått dem i hög upplösning av henne n'r de är färdiga. Bilden på händerna är mina och Jack´s. Bilderna på den lilla flickan med det otroligt söta håret är lilla Wilma som är 6 veckor yngre än Jack.
 
http://www.inredningskaos.portfoliobox.net/gallery/68950/barn/
 
 
Ni måste bara gå in och titta på alla fina bilder hon tagit på våra älsklingar och pälklingar!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Momo

Iris, härliga foton på både de 2 och 4- benta "små" liven!
Du har verkligen fångat detaljer, wow! Lycka till med den fortsatta husrenoveringen samt fotografering!

2013-02-05 @ 05:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0