Utställning

Idag har jag anmält Lakrits till Malmöutställningen den 24 mars. Jag kommer känna att jag lever den helgen med en stor födelsedagsfest på lördagskvällen och utställning på söndagen. Jag önskar så att det går bättre för Lakritsbiten denna gången....är så urbota trött på att få very good! Han har i alla fall fått bra kritik men ibland undrar jag hur domarna tänker när de ger very good och inte skriver en enda negativ sak om hunden....då låter ju det som ett excellent. Jaja, nu har jag massa skoj att se fram mot. Dop, födelsedagsfest, hundutställnig och eventuellt en liten date för en av mina killar med en ursöt tjej...
 
Enbacken My-Black-Sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0