Motion

Idag och igår har vi verkligen fått motion! Igår åkte jag inlines från Hammars park till Västra Hamnen, hundarna sprang bredvid vagnen. I mellanåt fick de vila på kyldynan. Det var dock lite väl varmt för den typen av motion....Lakrits hyperventilerade...

Idag har jag gått med svärmor fram och tillbaka Arlöv-Alnarp och runt bland trädgårdarna där. Hon hade med sig fika: rödvin, ost, kex och melon. Mysigt! Vi satt på en bänk och festade loss. Rundan avslutades med en tuggsko till Lakrits på Grizzly Zoo.

Ikvälk blir det valpmys hos Ina. Hennes chivalpar är 4 veckor.


Kommentarer
Postat av: Momo

Så trevligt och att vädergudarna var på rätt humör i flera dagar...!
Mysigt värre kan jag tänka mig!
Love, Momo

2013-07-10 @ 17:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0