Håll tummar o tassar!

Idag är vi uppe i ottan för idag är det hundutställning i Malmö. Jag ska ställa Lakrits. Sent i går kväll blev det även bestämt att jag ska ställa ut Minja och Milli, två korthåriga chihuahua. Deras matte var tvungen att åka till veterinäten med en vovve för att göra kejsarsnitt. Tur då att det inte blev så att jag ska ställa Inas Cookie! Då hade jag haft fyra chi och en bebis att hålla koll på....

Jackson ska stanna hemma ned husse idag och tur är väl det för så här morgonpigg är han:



Kommentarer
Postat av: Momo

Oh, lilla Herr Räv, Du e då en riktig mysvovve!
Morron' kram från Momo i California.
Lycka till Jenni med Lakrits på Dogshow idag !

2013-03-24 @ 15:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0