Rutinhundar

Kanske är alla hundar på detta viset, inte vet jag men mina killar är extrema rutinvovvar. Eller vanehunar eller hur man nu uttrycker det. Det är samma sak varje dag.
 
Exempel:
- Varje gång vi åker hiss så klättrar Jackson på mina ben för att bli klappad på.
- Varje gång jag sitter på toa (ja, dörren brukar stå på glänt när jag pinkulirar) klättrar Jackson på mina ben för att bli kliad på.
- Varje kväll vid sänggående så kryper Jackson in under mitt täcke för att ligga tätt intill mig. Detta gör han även hemma hos Nina och Patrik.
- Efter varje promenad springer Jackson som "en kalv på grönbete" när vi kommit in i lägenheten.
- När jag ammar Jack på natten i hans rum följer Lakrits med in och lägger sig i mitt knä eller i sin lilla hundsoffa.
- När husse rastat hundarna förväntar de sig en godis när de kommit in.
- Lakrits väcker mig varje morgon ungefär samma tid, för att få sin frukost....
 
Detta är bara några exempel på hur mina killar är. Det är samma varje dag...
 

Kommentarer
Postat av: Momo

Ja, dessa våra Undetbarheter vet sannerligen hur de vill ha det. ..
Jackie girl har 100% koll på vad som gäller ex. då vi kommer in efter morron promenixen...

2013-03-10 @ 18:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0