Längtar!

På onsdag åker jag med Angelica, hennes dotter och hund till Angelicas stuga i Småland. Det var två år sedan sist. Som jag längtar. Då blir det bebismys (hennes dotter är 4 månader yngre än Jack) långa skogspromenader, spår i skogen för Lakrits, grillning, pyssel och en massa tjejsnack. Detta betyder att hundarna inte kommer ha koppel på sig onsdag-fredag och de ska få springa lösa och bara gotta sig i alla härliga dofter i skog och mark. Underbart!

Här är en bild på mig, Jack, Sandra, Angelica och Alicia från i lördags när Alicia döptes.


Kommentarer
Postat av: Momo

Oh, så härligt att ni äntligen skall till Småland och stugan igen.
Jag önskar er alla en avkopplande och mysiga dagar tillsammans!
Kram från Mormor Lena

2013-05-14 @ 02:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0