Underbart

Vi hade en underbar vistelse i Småland med en massa mys! Jag längtar redan tillbaka. Killarna trivdes med att gå lösa och sprang fritt på tomten och sprang inte ut i skogen utan höll sig inom "vårat revir". De rullade sig i något äckligt som luktade fruktansvärt så det blev nödvad i stenbrottet...och det uppskattades endast av labben Tindra.

Jag la ett spår i skogen till Lakrits. Spåret la jag över två små bäckar och med 10 meters uppehåll. Lakrits klev självmant i vattnet men tappade spåret där det var uppehåll så han fick lite hjälp. Det var svår terräng för en luren hund men han kom i mål ändå, min duktiga kille!

Tre dagar av sol, långa promenader och massa mys. Underbart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0