Vilken resa!

Ja, resan till USA var lång.... Först glömde jag Jacks skötväska i hissen. I den låg pass, flygbiljett, plånbok mm. Detta kom jag på när vi var på väg över Öresundsbron så det var bara att vända och köra tillbaka i ilfart. Tack pch lov stod väskan kvar i hissen! Tänk om någon tagit den, då hade jag inte suttit i varma soliga Kalifornien med en kall cola i handen just nu.... Tack gode Gud!

Att resa ensam med en bebis och halva garderoben i packning var inte det enklaste. Jag var vaken i mer än 24 timmar. Puh! Jack sa inte ett pip vid start och landning men var väldigt uttråkad under Frankfurt-->Los Angeles flighten vilket frestade mitt humör litegrann. 11 timmar tog den flighten och det vill jag helst inte göra im ensam. Jag flög med Luft Hansa och all eloge till dem som var mycket hjälpsamma!

Nu sitter jag och njuter i solen med en kall läsk och bloggar och tittar på alla kollibris som surrar runt i hibiscusbuskarna. Underbart!

Idag är det Memorial Day här och det firas, speciellt eftersom det är min mammas "första".


Kommentarer
Postat av: Momo

Absolut helt fantastiskt underbart att ha er här, oj vad jag har längtat efter "de mina" i Sverige!
Jenni, du var/är jätteduktig med allt vad en sådan här longflight innebär!
Vill även tacka my son-in-law Jim som accepterar och hjälpte till att genomföra resan för sin familj till Califoooornia,
I'm a very proud Mom and Grandma!

2013-05-28 @ 06:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0