Ensam morgon

När man har barn uppskattar man (jag) att ibland vara ensam och ha lite tid för sig själv. Idag fick jag en sådan morgon. Lyx! Jag ska på utbildning hela dagen och börjar inte förrän 8:30 annars börjar jag 07.... Det blev en lugn promenix i parken med dogsen, duscha innan jobb vilket aldrig händer annars för att jag är morgontrött och mysig frukos hemma med dogsen! Jag äter min frukost på jobbet under rapporten på morgonen annars.... Lyx en vardag för mig, underbart! Jackson som är min trogna följeslagare var mig hack i häl hela morgonen.




Kommentarer
Postat av: Momo

Oh, detta är vad Du förtjänade Nurse/Mom/Matte/Mrs Jen!
Önskar Dig en bra dag o hoppas det är en givande utbildning.
Så sött med dogsen som alltid finns nära där Du är.
Love U JenniPenni!
// Mommy

2014-02-27 @ 15:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0